lyxii

Alla inlägg under april 2010

Av Sara Derehag - 30 april 2010 14:26

tjatjaa bloggen, idag är det valborg :)

idag var det skolan, asså jag tycker vi borde få vara lediga på valborg, någon mer som tycker det? :o

jaja, i skolan så hade jag som sagt prov, och förken sa att det såg bra ut (Y)

jävligt stolt är man.. :P

och vi hade värsta mini OS.

det var inte så kul :/. stackars dig Malin <3

just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik så klart!

menmen.. ikväll så blir det väll att dra ner till sjön '' bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön'' haha Sonjas låt eller vad? ;) men i alla fall så kanske jag ska bada där, vi får ju se hur det blir ^^

nu har jag inte tid med er för nu ska jag gå ner och käka :P

skriver om kvällen senare ( förhoppningsvis )

pusssssssssssss.

Av Sara Derehag - 29 april 2010 14:18

hej alla bloggläsare :)

det är Torsdag och jag kom precis hem, i skolan var det rätt så kul, men ganska tråkigt med -.- jaja jag får väll klara mig till sommarlovet :) i skolan så satt jag med Linnea och Ting och typ sjöng första lektonen :P ?

för vi gör egna låttexter i skolan nämnligen, det är kul :) men jätte jobbigt -.- speciellt i skolan det skulle vart kul att göra en egen hemma :P

jaja just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik,tuggar tuggemi,chattar och kolla bilddagboken lite :) och skriver till er förståss! ;) för ni gillart erkänn?

jag är så himla trött efter en jobbig skoldag!

och i morgon har jag muntligt omprov, jag som inte har övat så mycket :$

men kan ju mycket ändå, :P hoppas det går bra, lycka till?

jag har jätte tråkigt, någon som vill vara snäll att kommentera och gärna sprida vidare min blogg lite (a) hihi. ?

nu har jag inte tid med er, menmen ni får klara er utan mig en stund! :P


pusssssssssssssssssssssssss.


Av Sara Derehag - 28 april 2010 15:58

hej alla bloggläsare!

förlåt för att jag inte bloggar vissa dagar, men ibland så åker jag iväg och sen kommer hem halv elva eller något, och då måste jag sova -.-

går dagen tillbringades med Jonna på överby :)

det var väll kul, fick i alla fall köpt det jag behövde och här kommer listan ;


*färg bikini

*rosa shorts

*svarta shorts leggings


det gick på sju hundra någonting :P fast fick ju pengarna av mamma så det spelar väll ingen roll :)

jaja det var ju kul där vi käkade på MAX också.

och jag var inte hemma innan, åkte direkt efter en bra skoldag.

och kom hem runt sju, och sen tog Jonna och jag oss en promenad, och så ser man att Lovisa och Malin är ute och trallar runt i skogen och vi var med dom ett tag, sedan gick vi hem! :)

Jonna åkte hem halv tio ungefär, och jag tog mig en varm och skön dusch :D


idag så har jag vart i skolan, det har ju blivit bättre väder nu så jag går till skolan i stället för att åka bil och det känns skönt (:

idag i skolan redovisade jag mina länder typ Monternegro, Serbien och några mer, vet inte vilka :P  det gick väll bra, och vi hade tema dag så det blev väll inte så mycket gjort, sen sista lektionen var det ju engelska och vi skulle ha någon ''Bingo'' eller något. :P

sen gick jag hem och åt, och nu sitter jag här och lyssnar på musik :)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag tror jag hänger med mamma och pappa och handlar för jag har ju inget bättre för mig ;)

detta inlägget blev lagom långt eller vad säger ni? ;)

jaja ni får ha det bra :)


pussssssssssssssssssss.

Av Sara Derehag - 26 april 2010 15:49

tjaowwww ;)

idag var det skola som vanligt . :) :(

rätt så kul, för gjorde typ inget .. :P

ligger inte efter i nått, varför skulle lyxii göra de lixom..

jaja just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik, chattar och lite till :P

idag ska jag typ bara ta det lungt, softa och sitta här som vanligt (a)

det skulle vart kul om jag var med någon idag, men ingen kunde tyyp :/

menmen .. jag klarar mig allt :)

gjorde plättar förut, känner mig duktig, nej jag vet redan att jag är det, men säg det ändå (a) hihi.

senare ikväll blir det att se på ''komesarie winter'' och sedan sova antar jag, det slutar ju rätt sent.

och det programet är bäst erkänn? ;)

MEN ANDRA AVENYN ÄR BÄTTRE! det kan jag erkänna själv :)


detta inlägget blir inte så långt för har inte inte tid med er mer nu, hejdå.

pussssssssssssssss.

Av Sara Derehag - 25 april 2010 16:47

hej alla bloggläsare :)

idag har jag vart i Trollhättan på ''Bike dagarna'', det var la kul :P

efter det åkte vi hem till Rut som också bor i Trollhättan och där fick vi mat :) potatisgratäng, mummmsss ;) eller ?  jaja, sedan köpte jag halstabletter jag har en cp röst, alltså seriöst ! :o jag låter nästan som en kille... :/ fisherman's friend , mmmmm mums och de hjälper :) men men så kan det va, och jag vill ha pengar min brorsa fick ju 2200 eller något till en cross hjälm -.- men mamma sa att vi kunde åka till överby och där får jag pengar! :D shoppiiing (a) just nu sitter jag och dricker power king! MUMS :D klaga inte...

senare ikväll ska jag göra pannkakor :o

jag är bäst på det jag gjorde det med Luckii ( malin ) här om dagen :P

det gick fint fint, jag tror jag klarar det denna gången med ;) vi får ju se :P


ja, det går ju rätt bra med denna bloggen, eller sådär.. får inte speciellt många kommentarer menmen.. jag klarar mig ;) det är ju i alla fall rätt så många besökare :D

och juste i morgon är det skola igen -.-' jag dör hellre, nej då.. :P

ha det bra.

pusssssssss.

Av Sara Derehag - 24 april 2010 20:00

tjenaaaa bloggen :)

idag har det vart toppenväder!

sol och vindstilla precis vad lyxii älskar ;) och ni med kanske?

men i alla fall, så vaknade jag runt 11.30 och då gjorde jag mig i ordning.

senare kom Johan och Emelie :D

sen när dom gick så satt jag här ett tag och lyssnade på musik, låtarna från top listan :P

sedan kom Lovisa och hon ska sova här, det kommer bli riktigt kul ikväll och natt :)

just nu ligger jag i min säng med datorn ( lovisa är brevid ) och vi lyssnar på en av mina top list låtar '' Daddy dj - daddy dj''. :)

ja vi ska väll inte göra så mycket, kanske gå ut lite,sitta här,se på tv och mer.

idag har jag inte vart något trött, jämfört med igår -.- då var jag super trött!

menmen... så är det, men det klarar jag att leva med ;)

vem gör inte lixom? :o


det är så skönt att sommaren är på väg eller vad man ska säga!

jag längtar till Maj och Juli,Juni och Agusti för i Agusti fyller jag år!

grattis i förskott? (GRATTIS)


men nu har jag inte tid med er så nu får ni vara nöjda!

kommer inlägg i morgon ;)


sakna mig inte för mycket nu bara!

pusssssssssssssssss.

Av Sara Derehag - 23 april 2010 22:57

tjenareeee :)

idag blev det överby med Malin ( luckii ) och hennes kille .

jag hade bara 520 spänn med mig men ändå, det var iallafall nått ;)

jag köpte :


* svart väska från accent

* katt och hund leksaker från zoo4you


och inga pengar över :/

jag som behöver många saker just nu . :o

menmen...

jag har inte så mycket att säga till er.

just nu sitter jag i min säng och ska snart sova eller nått för jag är sjukt trött, har ju sprungit runt på överby hela dagen ! :) kul var det men trött som fan.


ha de bra nu .. :)

pussssssssw.

Av Sara Derehag - 22 april 2010 12:27

hej bloggen ! :) som sagt så är man sjuk .. :/

igår kväll hade jag sjukt ont i huvudet och då tog jag mig en alvedon, men den hjälpte fan inte! men sen la jag mig och har inte sovit ett jävla dugg inatt.

så jag är hemma från skolan idag, :( jag som ville dit. hoppas jag blir frisk så snart som möjligt ! ;o för jag orkar inte vara sjuk så jävla jobbigt. men i alla fall så har jag bara sovit idag och duschat. men jag orkar inte skriva för ska sova nu ..

natti natti !

pusssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards