lyxii

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

tråkigt

Av Sara Derehag - 5 juni 2010 16:39

hej alla bloggläsare!

idag har jag inte gjort så mycket vaknade ganska sent också så jag har ju inte hunnit gjort så mycket.

men i alla fall så har jag inte gjort ett piss,

jo jag har suttit här & smsat.   

börjar bli tokig också..

jag har så himmla tråkigt.

någon som vill skriva lite?   

säg till isf.

just nu sitter jag i köket & lyssnar på musik,

blir inget långt inlägg.

idag är det Lördag & jag gör inget, ska nog kolla film senare & sen datorn?

ha det bra.

puss & kraam.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Derehag - 11 juni 2010 15:19

hej bloggen. ursäkta mig att jag inte bloggar varje dag! :o igår så var det ju avslutning. & det är skönt att det inte är skola på ett tag nu.  idag ska kanske jag & Malin åka till hemmakväll & hyra en film, & kanske lite godis smakar bra ...

Av Sara Derehag - 10 juni 2010 19:29

hej bloggen. igår runt ett tiden drog klassen iväg till Rörvik.    jag åkte med Malin j, Ella,Louise & Louises mamma. när vi kom fram så bestämde jag rum, jag skulle sova med Linnea,Ting & Lovisa, men det blev inte så. Malin,Linnea & jag so...

aha

Av Sara Derehag - 6 juni 2010 15:45

hej bloggen. idag har jag som sagt solat & så gick jag ner & badade, det var rätt så skönt i vattnet.    sen gick jag hem & solade, efter en stund smsade Malin & hon ville bada, så jag fick ju gå ner igen!    vi var inte där så länge, ell...

Av Sara Derehag - 6 juni 2010 10:06

godmorgon bloggen! jag har precis vaknat & jag är jätte trött. för det var så varmt i mitt rum i natt så jag kunde ju inte sova    men jag låg & smsade med några, & jag tackar dem så sjukt mycket! det känns som att natten var två nätter eller...

Av Sara Derehag - 4 juni 2010 22:31

hej sötnosar. idag var jag ledig från skolan för att jag skulle till Stan, & kolla på studenterna eller vad man ska säga..    jaja, det var väll kul & det var ett enormt bra väder, men lite blåsigt tyvärr.. sedan åkte vi hem & så solade jag...

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards