lyxii

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Sara Derehag - 10 juni 2010 19:29

hej bloggen.

igår runt ett tiden drog klassen iväg till Rörvik.   

jag åkte med Malin j, Ella,Louise & Louises mamma.

när vi kom fram så bestämde jag rum,

jag skulle sova med Linnea,Ting & Lovisa, men det blev inte så.

Malin,Linnea & jag sov i samma rum & vi hade de chill.   

vi badade,solade,snackade,paddlade kanot & på kvällen hade vi disko.

jag var faktiskt dj :P

det var kul som f*n.

jaja, & idag kom vi hem då & åkte till skolan & hämtade alla våra saker,

sedan hem och göra sig i ordning inför skolavslutningen.

just nu sitter jag i mitt rum & har nyss kommit hem från skolavslutningen   

så j*vla gött att man slipper skiten nu alltså. eller vad tycker ni?
jaja, kommer ju sakna klassen.

menmen...

jaja har inte så mycket mer att berätta,

så vi får väll höras.

puss & kram,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards