lyxii

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

lyxii bloggar lite nu

Av Sara Derehag - 14 april 2010 15:18

tjatjaa, nu är bästa här igen ;)

i går kväll bestämmde jag och pappa att jag inte skulle gå till skolan idag för att jag är sjuk, och alla är ledsna över det :( så idag vaknade jag runt 11 och då tog jag en halstablett och såg på en film och det var ju rätt så kul. sen gick jag ner och tog 2 ost smörgåsar och lite jucie! muuums . sen gick jag och satte mig här, kollade på lite bloggar,bilddagboken,msn och facebook. sen gick jag ner och var lite med mina djur och satt på altanen en stund, och det är så skänt nu är det är fint väder, sol och blå himmel! moln fri himmel. snart är sommaren här och alla längtar, speciellt jag! just nu sitter jag i min säng och skriver till er . jag lyssnar på en av toplist låtarna. och det är såklart med Justin Bieber, favorite girl. jag är hemma själv med, mamma och pappa är i Uddevalla en sväng, rätt skönt att vara själv, så slipper man fienderna. :o

jaja, jag har rätt tråkigt, men skönt att kunna sova länge! men vill inte komma efter i skolan, men jag är ju så perfekt så varför skulle jag komma efter i skolan? där har ni något att fundera på! i morgon tror jag inte det blir någon skola för mig heller, så sjuk som jag är :( klockan är 15:26 och här sitter jag och inte har så mycket att göra, funderar på att kolla på en film snart eller gå ner och ta något att äta.

lyxii vill ha många som kommenterar och följer bloggen förstår ni väll?

jag tycker ni borde slänga in en kommentar, det skadar inte med två eller fler ;)

ni borde faktiskt vara sociala på MSN eller något. tycker bästa i alla fall, tycker inte ni? jo alla tycker ju som mig så det är väll rätt bra de :P ?

i kväll ska vi nog äta pizza, och det gillar lyxii. men dom kommer att köpa så vi ska göra egen pizza, men lyxii vill inte ha de! för lyxii vill ha sin favo alltså kebab. jag försöker tjata lite på dom, vi får ju se hur det blir! slänger in ett inlägg lite senare ;) sakna inte lyxii för mycket nu bara!

pussss.


 
 
Ingen bild

luckii.bloggplatsen.se

15 april 2010 15:48

buuhu, att du är sjuk..
men vi har bytt platser i skolan ,:)

om du ville veta ? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Derehag - 11 juni 2010 15:19

hej bloggen. ursäkta mig att jag inte bloggar varje dag! :o igår så var det ju avslutning. & det är skönt att det inte är skola på ett tag nu.  idag ska kanske jag & Malin åka till hemmakväll & hyra en film, & kanske lite godis smakar bra ...

Av Sara Derehag - 10 juni 2010 19:29

hej bloggen. igår runt ett tiden drog klassen iväg till Rörvik.    jag åkte med Malin j, Ella,Louise & Louises mamma. när vi kom fram så bestämde jag rum, jag skulle sova med Linnea,Ting & Lovisa, men det blev inte så. Malin,Linnea & jag so...

aha

Av Sara Derehag - 6 juni 2010 15:45

hej bloggen. idag har jag som sagt solat & så gick jag ner & badade, det var rätt så skönt i vattnet.    sen gick jag hem & solade, efter en stund smsade Malin & hon ville bada, så jag fick ju gå ner igen!    vi var inte där så länge, ell...

Av Sara Derehag - 6 juni 2010 10:06

godmorgon bloggen! jag har precis vaknat & jag är jätte trött. för det var så varmt i mitt rum i natt så jag kunde ju inte sova    men jag låg & smsade med några, & jag tackar dem så sjukt mycket! det känns som att natten var två nätter eller...

Av Sara Derehag - 5 juni 2010 16:39

hej alla bloggläsare! idag har jag inte gjort så mycket vaknade ganska sent också så jag har ju inte hunnit gjort så mycket. men i alla fall så har jag inte gjort ett piss, jo jag har suttit här & smsat.    börjar bli tokig också.. jag har ...

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards