lyxii

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

lyxii här igen ;)

Av Sara Derehag - 15 april 2010 12:48

hej nu är eran älskling här igen! och det gillar vi ;)

igår kväll blev det som sagt ingen ducsh utan jag satte på en film och somnade..

idag vaknade jag runt 12, och då såg jag på TV'n. och nyss har jag ätit frukost och fixat mig. just nu sitter jag i soffan, kollar lite på TV'n, skriver till er så ni blir glada och suger på en halstablett! det är ingen ide att fråga om videoinlägg än, för jag har otroligt ont i halsen, och min röst är förstörd :( men i alla fall så ska jag väll bara ta det lungt idag, eller vad tycker ni? som vanligt, bloggar lite i kväll också. idag ska jag äta bacon :D och det gillar lyxii och ni alla andra med, eller ? :P i går kväll såg jag ju på andra avenyn, som sagt så är det bäst och det tycker alla för att alla tycker samma som mig och jag tycker ni inte borde tycka som jag! jag har min egen stil så är det bara. i morgon, vet inte fall jag ska till skolan det får jag se lite närmare på du... alla i klassen och skolan saknar mig så.., och jag saknar dom ;) men i alla fall så har jag inte så mycket att göra, jag försöker ju göra er glada just nu som ni märker! och jag ser ju att ni får riktiga smileeey ;)

och det gillar alla. vad ska man göra idag? någon som kanske kan underhålla mig på msn?bdb?sms?här? ja det får vi ju se hur det blir. musiken dunkar på, '' jay sean - down '' och den ligger i min toplist :P eran med eller ? den kanske är lite gammal nu men jag gillar den ändå, som sagt jag har min EGNA stil och ingen kan ändra på min stil, jo bara jag själv. men den låten är snart slut, vilken ska jag sätta på då? kanske '' michael jackson - they don't care about us '' en av mina favvo låtar just nu. michael jackson är mångas favorit, jag tillexempel! fast gillar ju inte bara han, gillar massa mer faktiskt.. och det har jag skrivit om i ett annat inlägg, är ni glömska? gå tillbaka och kolla om de inlägget. 


jag tycker att jag har kommit igång bra med denna bloggen.

eller vad tycker ni? ;) jag gör inte alltid jätte långa inlägg, men det gör jag så ofta jag har tid och orkar. några foton, nej det har jag inte! i alla fall inte nya och ni vill ju inte se gammla mig, eller jo ni vill ju se allt om det gäller mig haha. och som sagt, jag tycker det är rätt kul att blogga när jag vet vad jag ska skriva. för om jag inte vet vad jag ska skriva så blir det ju bara ett kort inlägg, och det gillar ingen.. eller ? :O juste, jag får inte så många kommentarer :( skulle ni kunna kommentera lite oftare, då vore jag tacksamm! ni ser ju själva att jag gillar att blogga, eftersom jag skriver så ofta, eller det blir i alla fall rätt ofta. jag gillar att göra er glada som sagt. men nu ska jag nog avsluta detta inlägget :) ni borde vara rätt nöjda över mig, jag är ju jätte duktig bloggare! men inte som vissa andra är, luckii.bloggplatsen.se min alldra bästa vän malin! ha det bra nu, ojj förlåt det går ju inte att ha det bra utan mig :$ sakna mig inte för mycket.

pusssssss.

 
 
Ingen bild

luckii.bloggplatsen.se

15 april 2010 15:45

jag tycker alla ska checka och kommentera min blogg ?! :D
älskardig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Derehag - 11 juni 2010 15:19

hej bloggen. ursäkta mig att jag inte bloggar varje dag! :o igår så var det ju avslutning. & det är skönt att det inte är skola på ett tag nu.  idag ska kanske jag & Malin åka till hemmakväll & hyra en film, & kanske lite godis smakar bra ...

Av Sara Derehag - 10 juni 2010 19:29

hej bloggen. igår runt ett tiden drog klassen iväg till Rörvik.    jag åkte med Malin j, Ella,Louise & Louises mamma. när vi kom fram så bestämde jag rum, jag skulle sova med Linnea,Ting & Lovisa, men det blev inte så. Malin,Linnea & jag so...

aha

Av Sara Derehag - 6 juni 2010 15:45

hej bloggen. idag har jag som sagt solat & så gick jag ner & badade, det var rätt så skönt i vattnet.    sen gick jag hem & solade, efter en stund smsade Malin & hon ville bada, så jag fick ju gå ner igen!    vi var inte där så länge, ell...

Av Sara Derehag - 6 juni 2010 10:06

godmorgon bloggen! jag har precis vaknat & jag är jätte trött. för det var så varmt i mitt rum i natt så jag kunde ju inte sova    men jag låg & smsade med några, & jag tackar dem så sjukt mycket! det känns som att natten var två nätter eller...

Av Sara Derehag - 5 juni 2010 16:39

hej alla bloggläsare! idag har jag inte gjort så mycket vaknade ganska sent också så jag har ju inte hunnit gjort så mycket. men i alla fall så har jag inte gjort ett piss, jo jag har suttit här & smsat.    börjar bli tokig också.. jag har ...

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards