lyxii

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sara Derehag - 3 maj 2010 21:36

hej bloggen!

ursäkta att jag inte har bloggat, men igår så var jag med Jonna och vi var ute mest. vi skulle grilla vid sjön, fast vi fick inte igång brasan så vi fick ringa efter hjälp då gick de bättre :)

och i Lördags gjorde jag inte så mycket, satt hemma och tog det lungt bara :)

idag var det skola och på rasten var jag med Malin j, Louise, Sandra, Elli och Malin n :) vi hade typ fotorast, (?) :D det var jätte kul haha!

sedan följde jag med Malin j hem och vi drog oss till Överby ( shoppingcenter ) och där träffade vi Matte och det var väll kul. sen drog jag och Malin hem till henne och satt lite vid datorn fast den dampade ( malin blev arg och typ dödade den ). sen gick vi ut och hoppa och hon snackade lite med Matte i tele. sen gick jag hem och nu sitter jag här och har inte så mycket att göra, lyssnar på musik och chattar! :)

men nu vet jag inte vad jag ska skriva, vet ni? ;) nej då men det ska väll allt gå bra med denna bloggen, men jag måste komma på lite mer vad jag ska skriva eller vad säger ni folket? ;D

pussssssssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards