lyxii

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sara Derehag - 7 maj 2010 18:56

tjenare alla bloggläsare :)

efter jag bloggade sist hjälpte jag till med golvet,

vi har kommit en bit längre nu faktiskt,

det känns skönt för det är så himmla jobbigt att lägga in nytt golv   

och jag har vart ute och hoppat en hel j*vla del med!

och nu när jag går till skolan så går jag ju fyra kilometer om dagen med.

det känns bra för jag har gått ner ett par kilo nu med! riktigt nöjd   

det har vart väldigt blåsigt idag, men det skiter lyxii i.

jag kör på med att vara ute och hoppa ändå.

en nack del med att studsa studsmatta ; man får jätte bra konition och det är kul med.   och jag har precis städat upp det mesta i mitt rum, känner mig duktig faktiskt! och snart kommer kanske Emelie och Johan en sväng, så kommer ju att vara med dom ( troligtvis ) en stund och sedan vet jag inte vad jag ska göra. får ju se hur länge dom stannar, om dom äns kommer. men i alla fall så just nu sitter jag och smsar lite och bloggar   

det går ju jätte bra med denna bloggen, eller vad säger ni?

bara att jag behöver sprida ut den lite mer och det är jag inte speciellt bra på! hahaha. men nu hinner ja ginte skriva mer!

sakna mig inte för mycke nu

pusssssssssssss

Av Sara Derehag - 7 maj 2010 14:16

hej bloggen! idag var det skola då det hände väll inte så mycket,

vi läste,hade historia och hade värsta ''leken''.  

det var väll en rätt okej dag,

bara att man får jätte ont i fingrarna när man skiver så mycket,

och tänk i högstadiet där skriver man ju otroligt mycket mer än vad jag gör som bara går i femman.  

menmen.. jag klarar mig allt! det är bara att kämpa på och gå vidare här i livet och liksom kämpa!

dagen rullar väll på som vanligt att hjälpa till med golvet och tapeten,

börjar bli lite tjatigt att bara göra det varje dag typ  

det är rätt så mycket kvar, men det blir nog klart snart ska ni se! ;)

och det är ju väldigt gött att det är Fredag och ingen skola i morgon och på Söndag, men sen börjar det igen   

det är ju skönt att man typ får vara uppe hur länge man vill och vakna när man vill, då slipper man gå upp halv sju ( som jag gör ) och sedan ha en lång och tråkig skoldag framför sig!

det är bättre att lägga sig sent och vakna rätt så sent, och sedan vara med en kompis på Överby eller vad som helst!  

det är så himmla skönt att slippa skolan och de! eller vad tycker folket?


jaja, just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik '' Green day - i walk alone ''

den är så bra, eller hur?

kanske gammal men jag gillar den ändå! jag har liksom min egna stil, och jag är inte som alla andra!   

men nu ska jag gå ut och gå en sväng, bloggar kanske senare jag får se hur det blir med det!

pussssssssssssss.


Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards