lyxii

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Sara Derehag - 17 maj 2010 15:39

hej bloggen.

igår så bloggade inte, och det kan bero på att jag hade fullt upp hela dagen.   

jag vaknade ca 12.30 och klockan 15.00 skulle vi äta hos min farmor,

sedan efter vi hade ätit stack jag hem och hjälpte Pontus att gräva mask,

för att vi skulle ut i båten och fiska till Filip ( katt ) som fyllde år,   

men vi fick ingen aborre bara en gädda.

sedan väntade jag vid sjön på Lovisa, och sen kom Emelie och Johan,

Pontus och Johan åkte och körde och vi satt och snackade.

sen skulle Lovisa hem   

och då gick jag och Emelie hem till mig,

och pratade med Johan och Pontus.

sedan kom Lovisa igen,

och vi fem satt och snackade ett tag,

sen åkte Emelie och Johan hem.   

och jag och Lovisa gick upp och spelade kort på mitt rum.

hon sov faktiskt hos mig (a)

vi gjorde inte så mycket.

och i morse kollade vi på ''Patrik 1,5'', för att Lovisa ville kolla på den.   

men nu har hon åkt, och jag sitter här och roar mig framför datorn,

då passade jag på att blogga, för jag vet ju att det inte går så himmla bra med mig och mitt bloggande    

menmen... tänk till sommaren, då har jag mycket mycket mycket mer att göra,

hur ska det bli då liksom?

jaja... sakna mig inte för mycket nu folket.

pusssssssssssss.


Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards