lyxii

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Sara Derehag - 22 maj 2010 17:25

hej alla bloggläsare!

som sagt så åt vi pizza idag,

& jag tog hawaii med vidlöksås   

efter det så hjälpte jag pappa att klyva ved,

& det gjorde jag kanske i 1,5 timme typ!

känner mig duktig, jätte duktig.

men sen tog vi en paus, & sedan gick vi tillbaka   

just nu sitter jag här & lyssnar på musik.

pussssssssssssssssss.

mmm

Av Sara Derehag - 22 maj 2010 12:30

hej bloggen!

just nu ligger jag i min säng,

& har precis duschat.   

idag blir det väll att bara ta det lungt & kanske träffa någon,

vem vet?

senare ska vi käka pizza,

mums vad gott för jag har inte ätit det på länge!

tror jag ska ha kebab, eller hawaii med vitlöksås & coca-cola.   

låter väll gott eller?

& jag vet vad jag vill ha när jag fyller år,

en systemkamera dom är så j*vla bra & jag gillar ju att fota så det passar bra.

idag är det ju rätt fint väder & då får man passa på att vara ute.   

bara lite blåsigt men det skadar väll inte?

men jag vill vara med någon idag...

nu tror jag att jag har fått med allt,

sakna mig inte för mycket nu   

  här har ni en bild på mig   

pusssssssssssssssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards