lyxii

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Sara Derehag - 11 maj 2010 15:00

tjatjaa bloggen.

inatt sov jag ingenting så därför är jag hemma från skolan,

är så himmla trött   

men i alla fall, just nu ligger jag i min säng och har precis vaknat,

och jag tänker inte skriva ett långt inlägg om ni tror de.

jag tänkte bara logga in på datorn och blogga så att ni vet liksom   

idag blir det väll bara att ligga i sängen och vila,

kanske kolla på några filmer eller något.

eller det beror på fall jag blir piggare ju,

som jag tror att jag kommer bli lite längre fram mot kvällen   


men det är så himmla gött för i morgon slutar vi 12.00 och det känns skönt,

vi skulle ju liksom gått till 14.45

där fick jag lite jackpott, och vi är lediga på Torsdag och Fredag and i love it  

men en sak med Onsdagar är sämst, att andra avenyn har slutat nu..

menmen... jag klarar mig nog.

pussssssssssssssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards