lyxii

Alla inlägg den 6 maj 2010

hmm

Av Sara Derehag - 6 maj 2010 21:09

tjenare! förut hoppade jag in i en varm och skön dusch   och efter det så gick jag ut och fotade, och hoppade på studsmattan! och jag har även hjälpt till med både golv och tapet! känner mig riktig duktig! just nu sitter jag i min säng och chattar och bloggar lite till er    så ni har nått att läsa! jag är inte ett dugg trött, men jag vet bara inte vad jag ska göra, för ingen är social typ   jag tycker att någon enstakad liten människa skulle kunna vara det! det skulle vart väldigt tacksammt! idag lägger jag mig nog rätt sent, eftersom jag inte är trött, ska väll bara se på TV:n,lyssna på musik,sitta här och smsa, så ser en vanlig kväll ut för mig!   hur ser eran kväll ut?

men nu ska jag i alla fall gå ner och käka lite tror jag väll! det kommer mer inlägg i morgon om jag inte är med någon och kommer hem sent eller så!

pusssssssssssssss.

bra

Av Sara Derehag - 6 maj 2010 15:43

hej bloggen!

idag var det skola igen   kom försent första lektionen (a) hihi.

men dagen gick jätte fort, och fröken glömde att jag skulle ha om prov idag, och det var ju rätt så bra för att jag hade ändå inte kunnat gjort det pga att jag inte har pluggat !   och vi hade två multiplikation's övningar med. vi förlordade en och vann en ( mot 3-4an ). och sen läste vi också, och vi skulle haft historia men det hann vi inte, för hon hade så mycket att göra! och det är bra det  

när jag kom hem från skolan skulle jag direkt till farmor och äta mat, det vad jätte gott! :) sedan gick jag hem och nu sitter jag här, senare ska jag väll hjälpa till med golvet och tapeten vi håller på att lägga in nytt golv, och vi ska tapisera om med   just nu sitter jag i min säng och dunkar musik   , och chattar förstås!

och idag är det fint väder, vad man blir glad, eller hur? det drar sig ju mot sommar och de blir varmare för varje dag   känns riktigt bra eller vad säger ni folket?

det går ju rätt bra med denna bloggen, jag ska försöka skriva lite längre texter också för jag har märkt att dom blir rätt korta, och inte så roliga att läsa!

sakna mig inte för mycke.

pussssssssssssssssssssssssssss.   

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards