lyxii

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sara Derehag - 4 maj 2010 21:07

hej alla bloggläsare :)

idag var det skola då som vanligt ( tråkigt )   

och vi hade typ historia hela dagen, ussssch  :o så himmla jobbigt?

fast vi var ju på Onsjö och hade gympa med Philip   och vi hade ju förstås slöjd med :P

menmen... sånt är livet liksom kör på bara och lev lyckligt  

sen hängde Lovisa med mig hem och det var tänkt att vi skulle bada men det var ju inte bra väder så det blev inget med det, men vi gjorde faktiskt annat, vi var ute och spelade in filmer och lite sånt! hon åkte hem för en stund sedan typ runt 21.00

jaja just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik    och är inte ett dugg trött, eller jo bara i armarna och benen pga av Philip -.-

och så klart trött efter en tråkig skoldag! skolan sliter ut på mig alltså!   

jaja, jag klarar mig allt jag! eller vad säger ni? ;)

jag är jätte glad för det börjar dra sig mot sommaren redan Maj ! ( inte bra väder varje dag ) men ändå, och om 5 veckor är det sommarlov  


och det känns riktigt skönt, eller vad tycker ni?
och på Torsdag har jag prov på Luxemburg,Schweiz och Italien så ikväll får jag väll läsa på rätt mycket!   jobbigt eller vad, och i morgon måste jag läsa på ännu mer! shite, rätt mycket med skolan nu!

jaja, men nu hinner jag inte skriva mer för jag måste gå ner och käka! och i morgon är det andra avenyn and i like it (a) nej jag älskar det!   

vem gör inte liksom? ;)

jaja pusssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards