lyxii

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Sara Derehag - 15 maj 2010 10:16

tyvärr, alltså jag hinner inte blogga,

jag har så mycket att tänka på just nu och jag har annat att göra.

och då hinner jag värkligen inte komma åt att blogga!   

men jag får väll blogga i efterhand eller något,

som jag har gjort förr ibland.

jaja, men igår så var jag i Uddevalla på båtmessa'n,

och det var riktigt kul där faktiskt, tänkte testa en minibåt ''gocat'',

men de blev inget av de nej.

sedan åkte vi till Unda och hälsade på Hampus mamma,

och tog oss lite fika och sedan gick vi ner till vattnet och kollade läget.   

sedan kom pappa och hämtade oss, så åkte vi till WILLYS, och sedan hem.

när vi kom hem åkte Hampe,Ponte och jag till Gundlebosjön och vi grillade,

det gick inte så bra i början, vi hade ju engångsgrill men vi fick göra en brasa,

alltså en sån där liten typ.

det gick i alla fall bra tillslut.   

sen åkte vi hem efter vi hade grillat korv,bröd och kött.

det var riktigt mysigt, jag tog några kast också,

jag fick faktiskt en abborre det fick Ponte med.   

men i alla fall när vi var hemma så kollade jag på en film,

och sedan gick Hampe,Ponte och jag ut och skulle hoppa,

då var Robin och Jesper där, för pappa hjälpte dom med fyrhjulingen.

så vi snackade lite med dem och så.

sedan kom Johan och Emelie   

och vi satt och snackade, sen gick Hampe och Ponte in eller något,

tror dom körde med Robin och Jesper.

men då satt jag,Johan och Emelie och snackade och sedan hoppade vi lite.

sen åkte dom hem och jag bestämde kläder till morgondagen.   


och just nu sitter jag i min säng och skriver till er och kelar med min underbara katt Filip   

fast han är typ på mig och de är lite svårt att skriva då men så är det.

ja som sagt idag ska jag på konfermation eller vad de heter.

och det ska väll bli kul,

har aldrig vart på sån sak förr tror jag väll inte.

efter de vet jag inte vad som händer,

får väll se vad som dyker upp.

skönt att det är Lördag och vi är ju lediga på Måndag   

men nu har jag inte mycket mer att skriva,

det blev ett långt inlägg och det är ju bra   dålig och suddigcam bild, men ny!


pussssssssssssssssss.




Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards