lyxii

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Sara Derehag - 19 maj 2010 16:42

hej bloggen.

tyvärr så blev det inget inlägg igår,

men jag hade fullt upp   

men i alla fall så var det skolan och vi åkte till Onsjö och hade slöjd och gympa.

på gympan hade vi träning inför ''Onsjöorken'' en runda man kan gå,springa eller jogga går lika bra!   

sedan efter skolan så hängde jag med Malin ( luckii ) hem,

vi softade bara, tog det lungt satt vi datorn gick ut och gick med Gabbi en sväng.


jaja, idag var det skola igen då, ovanligt?

och vi hade ''tema-dag'' det är någon grejj hela skolan gör tillsammans,

och idag hade vi gå runt sjön och svara på några frågor.   

det var väll rätt kul om jag tänker efter.

men aja och sedan hade vi Historia och vi har börjat med manuset till teatern.

jag ska vara någon j*vla ''glasögon-uppfinnare''.   ?

menmen... sånt är livet, man kan inte alltid få som man vill.

just nu lyssnar jag på ''Markoolio - Vi drar till fjällen''.

vet inte varför jag lyssnar på den, så fråga mig inte!

förut var jag ute och solade och det är jätte skönt väder,

så j*vla gött med sol och lite vind   eller vad säger folket?

och snart är det sommarlov också,

det är faktiskt bara tjugotre dagar kvar.   det känns riktigt skönt.

snart är det helg också det är ju kul, eller vad tycker ni?

men nu ska jag gå ut och sola igen.

sakna mig inte för mycket nu bara sötnosar!   

pusssssssssssssssss.


Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards