lyxii

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Sara Derehag - 21 maj 2010 19:29

hej bloggen ( igen ).

nu har jag precis tagit mig en dusch & under dagen gjorde jag inte så mycket,

kollade på film,satt här och lite sånt!   

vet ni någon bra låt eller?

skriv vad den heter & vem som sjunger

& jag saknar kommenterarer,

så ni kan väll kommentera lite med folket?   

pusssss.


Av Sara Derehag - 21 maj 2010 15:20

hej alla bloggläsare!

idag var det skola som vanligt,

& det var jätte kul!   

första lektionen hade vi matte,svenska & engelska.

andra lektionen hade vi historia...

& tredje lektionen hade vi historia & då var fröken ute med dom som inte gjorde något.

så vi var själva i klassrummet till vi slutade!   

det var lite prat, okej jag ska inte säga lite då.

men i alla fall så var det j*vligt kul!

blev faktiskt färdig med engelskan & historian idag ( stolt )!

jaaa, det är jätte skönt att det är helg,

slippa gå upp så tidigt på morgonen & lägga sig tidigt   


just nu sitter jag i min säng & har nyss kommit hem från skolan.

dagen kommere väll att rulla på som vanligt & så får vi se vad som händer.   

pussssssssssssss.


Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards