lyxii

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Sara Derehag - 8 maj 2010 10:36

hej bloggen  :)

igår kväll blev det ändrade planer, först var jag med Emelie och Johan och vi snackade sen gick vi ut och hoppade lite, sen såg vi att Pontus(bror),¨

Robin och Egon körde på vårt gärde då gick vi ner dit,

där stog Jonna och Jesper med.   

vi stog och snackade ett tag, sedan gick jag och Emelie upp och hoppade lite!

sen stack Johan och Emelie hem. 

och jag drog och träffade Malin, vi gick till sjön och lite så.   

sedan ville Joakim(kaka) och Gabbi att vi skulle komma till gungorna, 

Malin och jag trallade dit oss, sedan var vi lite med dom, 

sen skulle ju Gabbi såklart gå hem.   

så jag,Malin och Joakim stog och snackade en stund,

sedan kom min farsa och hämtade mig. 

och jag kom hem runt tjugo i elva eller något!

gårdagen har vart helt underbar   


just nu är klockan 10:43 och jag vet inte vad jag gör uppe såhär tidigt!

men det var en bil som körde upp hit och då vaknade jag   

menmen... just nu sitter jag i min säng och lyssnar på lite musik 

och hade tänkt mig att gå ner och käka lite frukost.

och sedan typ sitta här eller något och sen gå ut och hoppa,

vill inte göra det precis efter maten för det är jobbigt med håll   

dagen kommer väll att rulla på med att hoppa och sånt.

får väll se vad som händer!

åker kanske med pappa och dem till willys en sväng eller något sånt.

men nu har jag faktiskt skrivit ett långt inlägg så nu får ni vara nöjda ,   

pussssssssssssssssssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards