lyxii

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Sara Derehag - 10 maj 2010 14:16

tjenare bloggen!

ehm, igår hann jag tyvärr inte blogga.   

men i alla fall så var jag med Malin ( luckii ).

och vi var ute och fotade, hoppade och sånt.

bilderna finns på hennes blogg, alltså inte alla bara fem av sextiofyra.   

sedan kom jag hem runt nio eller något,

och då började Wallander så jag kollade ju så klart på det.

efter jag sätt på det blev ju klockan kvart över elva,

och då var jag så klart tvungen att lägga mig.   

låg och smsade en stund sen sten sommnade jag.


och idag var det skola, lite ovanligt...

men i alla fall så hade vi matte och svenska första lektionen.

och andra lektionen hade vi historia    and i hate it, såklart mitt favo ämne!

sen sista lektionen hade vi historia och matte,engelska och svenska.

det var en rätt okej dag, förutom att vi hade historia då...

och i morgon ska vi ju in till Vänersborg, arenan och gå på ''lets move''.   

man kan testa massor utav sporter, man kan faktiskt testa rullstolsinnebandy  

och sen blir det att åka till Onsjö och ha gympa och slöjd.

det bästa med denna veckan är att vi är lediga halva Onsdagen,Torsdagen,Fredagen och Måndagen.   and i love it.

dagen rullar väll på som vanligt, med att vara inne på datorn och sånt.

kan ju inte hoppa så mycket, för det blåser j*vligt mycke.

men lite hoppning ska väll allt gå bra.

nu har jag inget mer att skriva.

pusssssssssssssssssssssss.

Presentation


Sara Derehag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket band/artist gillar jag mest?
 green day
 björn rosenström
 owl city
 michael jackson
 discocrew
 elov& beny
 justin bieber
 markolioo
 david guetta
 eric saade
 markus krunegård
 jay sean
 toppen
 outlandish
 westlife
 noll disciplin
 lil wayne
 donkeyboy

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lyxii


Ovido - Quiz & Flashcards